Voor al uw facilitaire zorgen een snelle deskundige oplossing.

Onze opdrachtgevers zoeken zekerheid maar ook flexibiliteit, want het facilitaire werkveld is dynamisch en elke dag anders. Dat vraagt om een partner die snel kan schakelen, de behoeften meteen herkent en de wensen beantwoordt. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning, werving en selectie of complexe vraagstukken op projectbasis, wij leveren professioneel en persoonlijk maatwerk.

Facility heeft 25 jaar ervaring, een uitgebreid landelijk netwerk van professionals en alle expertise op facilitair gebied in huis. We begrijpen wat er nodig is en handelen daar direct naar. We zorgen voor de juiste match, zowel qua functieniveau en competenties als persoonlijkheid.

Naast interim en werving/selectie, ontzorgt Facility organisaties bij facilitaire vraagstukken en verandertrajecten. Bijvoorbeeld het begeleiden van een verbouwing of verhuizing, reorganisatie, implementatie van nieuwe werkprocessen en FMIS systemen, centralisatie van inkoop en outsourcen van processen. Van deskundig advies tot coördinatie en uitvoer, onze specialisten zorgen ervoor dat uw project kundig en adequaat binnen het gestelde budget en de beoogde planning wordt afgerond.

Al een facilitaire topper in huis, maar tijdelijk vervanging nodig i.v.m. zwangerschap, sabbatical of ziekte? Dan natuurlijk wel iemand die de kwaliteit waarborgt en de continuïteit handhaaft. Facility zorgt voor de juiste match.

Maatwerkoplossingen op tijdelijke basis.

Facility weet hoe belangrijk het is dat uw facilitair probleem snel wordt opgelost. Daar maken wij werk van. We zijn dan ook goed op de hoogte van actuele tendensen en ontwikkelingen in het veld.

  • Oplossingsgerichte dienstverlening
  • Snel en slim schakelen
  • Professionals met kennis, kunde en ervaring
  • Continuïteit en flexibiliteit
  • Analyse, advies en tools ter optimalisatie
  • Werving en selectie voor alle facilitaire functies

Werken met Facility

video
Nieuwsgierig geworden?

Neem voor meer informatie
contact met ons op.

Als de facilitaire dienstverlening hapert,
ondervindt de gehele organisatie daar snel hinder van.

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Van gastvrouw tot office-assistent, van 4 tot 40 uur. Alles voor een vlekkeloze ontvangst, soepele doorstroom en proactieve ondersteuning. En 100% continuïteit.

Vakbekwame huismeesters, conciërges en beheerders. Maar ook postkamermedewerkers en bodes. Voor een flexibele, efficiënte en zorgeloze facilitaire dienstverlening.

Totaaloplossingen met full service support. Kies met een integrale aanpak van alle diensten voor een gastgericht, efficiënt en optimaal resultaat.

Specialisten voor complexe facilitaire vraagstukken en ad hoc management issues, zoals  o.a. bedrijfsverhuizingen, opzetten BHV-organisatie en implementatie van FMIS-systemen.