Hoe werken we?

30 jaar ervaring. Focus op hospitality, facilitair en management.

Hoofdkantoor in Amersfoort

Facility is een echt Amersfoorts bedrijf. Inmiddels al 28 jaar gevestigd in deze keienstad in het midden van het land. Amersfoort is een groeistad en vervult economisch een regiofunctie met een sterk gegroeid bedrijfsleven. Tel daarbij de uitstekende bereikbaarheid op per spoor en met de auto en je begrijpt waarom Facility en Amersfoort een goede match zijn. We hebben dezelfde missie; het creëren van een veilige, prettige en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor (persoonlijke) groei.

Vanuit Amersfoort werken wij met 15 collega’s die zich bezighouden met alle ondersteunende taken om onze opdrachtgevers en gedetacheerde collega’s door heel het land te ontzorgen. We vinden samenwerken belangrijk, leren van elkaars expertise. Om die reden werken we op kantoor met een zogenaamde klantteamconstructie. Een klantteam bestaat uit een accountmanager en een peoplemanager en daarnaast werken er diverse afdelingen ondersteunend aan de klantteams. Dit zijn bijvoorbeeld HR, finance en de planning.

We kennen de klantteams hospitality, facilitair en management. Doordat de accountmanager en de peoplemanager nauw samenwerken is er veel contact met zowel onze gedetacheerde collega als met de opdrachtgever en kunnen we op deze manier een optimale begeleiding bieden. Dat is belangrijk vinden wij, juist omdat we onze gedetacheerde collega’s niet dagelijks zien op kantoor.

Binding met Facility

Vanzelfsprekend hebben wij graag een goede band met onze collega’s die zijn gedetacheerd bij de opdrachtgevers. Om dat te bereiken is het belangrijk elkaar regelmatig te zien en te spreken. Niet per mail of telefonisch, maar persoonlijk. We plannen jaarlijks een borrel of uitje en organiseren een aantal keer per jaar bijeenkomsten met een thema. Daarnaast organiseren wij op ons mooie kantoor in Amersfoort hospitality trainingen waarbij er vooral veel ervaringen worden gedeeld en er ruimte is voor leren van en met elkaar. Ook nodigen wij soms interessante sprekers uit en wordt het nuttige met het aangename gecombineerd door onder het genot van een hapje en een drankje met elkaar belangrijke thema’s te bespreken.

 

Elke opdrachtgever staat in contact met een accountmanager van Facility. Hier wordt de behoefte van de opdracht besproken en daar is uiteindelijk jouw vacature/functieprofiel uitgerold. Zodra je uit het recruitmentproces bij een opdracht namens Facility gestationeerd wordt, krijg je een People Manager toegewezen. De People Manager is feitelijk jouw People Manager/ contactpersoon/ begeleider vanuit Facility. De People Manager is er voor jou en heeft als doel bij te dragen hoe jij jouw werkgeluk kan optimaliseren. De People Manager heeft contact met jou en met de opdrachtgever over jouw functioneren en zal samen met jou periodiek reflecteren en naar de toekomst kijken.

Over een periode van 12 maanden zijn er tenminste vier contactmomenten met je People Manager:

  • Twee loopbaangesprekken (zie onderstaande informatie)
  • Telefonisch contactmoment
  • Locatiebezoek

Je People Manager zorgt ervoor dat de contactmomenten vooraf worden vastgelegd. Je hoeft hier niets voor te doen. Naast deze contactmomenten kun je uiteraard altijd zelf contact opnemen met je People Manager als je hier behoefte aan hebt. Samen met de People manager ben je 100% verantwoordelijk voor de relatie.

 

Wij zijn supporter van jouw succes en jij bent zelf de regisseur van jouw loopbaan!