Hoe werken we?

30 jaar ervaring. Focus op hospitality, facilitair en management.

Servicekantoor Amersfoort

In Amersfoort werken wij met 15 collega’s die zich bezighouden met alle ondersteunende taken om onze opdrachtgevers en gedetacheerde collega’s te ontzorgen. We vinden samenwerken belangrijk, leren van elkaars expertise. Om die reden werken we op kantoor met een zogenaamde klantteamconstructie. Een klantteam bestaat uit een accountmanager en een peoplemanager en daarnaast werken er diverse afdelingen ondersteunend aan de klantteams. Dit zijn bijvoorbeeld HR, finance en de planning.

We kennen de klantteams hospitality, facilitair en management. Doordat de accountmanager en de peoplemanager nauw samenwerken is er veel contact met zowel onze gedetacheerde collega als met de opdrachtgever en kunnen we op deze manier een optimale begeleiding bieden. Dat is belangrijk vinden wij, juist omdat we onze gedetacheerde collega’s niet dagelijks zien op kantoor.

Binding met Facility

Vanzelfsprekend hebben wij graag een goede band met onze collega’s die zijn gedetacheerd bij de opdrachtgevers. Om dat te bereiken is het belangrijk elkaar regelmatig te zien en te spreken. Niet per mail of telefonisch, maar persoonlijk. We plannen jaarlijks een borrel of uitje en organiseren een aantal keer per jaar bijeenkomsten met een thema. Daarnaast organiseren wij op ons mooie kantoor in Amersfoort hospitality trainingen waarbij er vooral veel ervaringen worden gedeeld en er ruimte is voor leren van en met elkaar. Ook nodigen wij soms interessante sprekers uit en wordt het nuttige met het aangename gecombineerd door onder het genot van een hapje en een drankje met elkaar belangrijke thema’s te bespreken.